Известие

Collapse
No announcement yet.

147 придърпва и губи мощност като загрее

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 придърпва и губи мощност като загрее

    Здравейте колеги! От 2 дена съм горд собственик на 147-ца 1.6, 120 к.с и все още не мога да я накарам да работи като хората Още като я взех и след 10 минути "Motor control unit failure" и никаква мощност, едвам се прибрах с 80... Зачистих кънекторите на ЕКУ-то с контактен спрей и изправих едно пинче. Радост! Заработи супер, за 2 минути. После пак придърпва, няма мощност. Заведох я на диагностика и показа твърде богата смес и грешка в една от ламбда сондите. Препоръчаха ми да сменя свещите, така и направих. Ефекта беше едни прекрасни 200 метра и после като позагря пак същата история... Като загрее се чува леко тракане, предполагам вариатор. На диагностиката изчистихме и обучихме дросела. Какво да направя? Смяна на ламбда сондите?

  • #2
    Ами ако ти е прецакана една от двете (ако си с 2 ламбда сонди от преде)... трябва да се смени... понеже те определият горивната смес. Дебитомера добре ли е ? Може да направиш следното... изкарай буксата на дебитомера и ако върви по същия начин... много вероятно е да е той. Но при положение, че всичко останало ти е наред. Там ламбда сонди, свещи и т.н. Газова уредба има ли ?

    Comment


    • #3
      Колега след загубата на тяга имаш ли яки пушаци отзад ?

      Comment


      • #4
        Смених свещи, на диагностиката показа, че дебитомера си е 6. Ще сменя и сонда явно Няма странни пушеци, но има миризма на неизгоряла смес. Благодаря за насоките!
        Last edited by Hardinal; d.m.y г., 17:00.

        Comment


        • #5
          Ъпдейт!
          Прегледах сондите, едната предна е заминала. Разкачих я и колата почна да си работи добре, но мощноста пак не е на 100%. Утре ще взема нова сонда, ще се върни ли мощноста?

          Comment


          • #6
            Пробва ли с откачането на дебитомера ? Дали се променя работата на мотора? Възможно е да се върни, все пак тя определя сместа... Може и да е влязла в някакъв режим на работа и докато не се махнат грешките да е спъната, дори и след смяна на компонент. Имай го на предвид.

            Comment


            • #7
              Да, точно това мисля, че се получи Смених сондата, сега работи идеално, но е спъната. Ще я закарам на диагностика да изчистят грешките, та дано да ги видиме къде са тия 120 коня. Иначе като разкача дебитомера не мога да я изфорсирам над 1500 оборота, та мисля, че той за сега е ок. Благодаря за оказаното съдействие

              Comment


              • #8
                Как така е спъната къде се спъва в ниските или високите ...
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #9
                  Ами никъде конкретно, просто не е много динамична. Например си прави 160, но по-бавно.

                  Comment


                  • #10
                    Те дебитомера гледаха ли го дали показва коректни стойности щото като тръгне да сдава багажа не свети чека .. в повечето случай и на диагностика не излиза спортен филтър имаш ли какъв да не е куче марка щото преебва дебитомера на газ като караш сека година чистиш дюзи тва го имай натпревид ... иначе няма да тръгне ...
                    Last edited by SandoOne; d.m.y г., 23:50.
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #11
                      На диагностиката показа, че дебитомера е ок, нямам спортен филтър и нямам газова уредба. Днес ще се диагностицира пак, да видиме дали ще я бъде.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Hardinal Покажи съобщение
                        На диагностиката показа, че дебитомера е ок, нямам спортен филтър и нямам газова уредба. Днес ще се диагностицира пак, да видиме дали ще я бъде.
                        Ако искаш земи един дебитомер втора ръка ако намериш пробвай го за 1 , 2 км може датчика да се е шашнал като се замърси е кофти
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #13
                          И аз имах проблем с мощността с бившата 156 2.0 ТС. До преди да я купя не бях карал кола с мощност над 100 коня и нямах база за сравнение. Отидох да и сложа аларма и я оставих на алармаджията, като му казах да прегледа за евентуални неизправности (а пича си разбира, препоръчан ми бе). Отивам да я взема, а майстора ми вика "това не са 155 коня". И с право - кара един Rover 620i, за който твърди че е 150 коня, даде ми да го изръчкам и щях да припадна. В сравнение с 156-цата Rover-а беше като изтребител, сравнявайки двете коли си направих извода, че 156-цата е не повече от 100 коня. Оттам проверка на дебитомер, ламбда-сонда, бобини, кабели, температурни датчици, зацепване на ангренаж, датчиците на разпределителен и колянов вал, налягане на бензиновата помпа, проверка на инжекторите и какво ли още не - всичко е 6, но мощност няма. Така се случи, че и блокира мотора, щото карах със спукан картер около 300 метра. Купих още една 156 2.0 ТС, защото ми бяха останали много части и като я изръчках в автокъщата разбрах какво са 155 коня . Пропуснах да спомена, че новата 156 като я закачиха към един лаптоп, установиха че е "пипано" в ECU-то. Оттам това ме накара да се замисля дали на предишната 156 не се е обозил Уиндоуса на компютъра. Колега Hardinal, закарай я да и проверят ECU-то и дали не е пипано нещо.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            И аз имах проблем с мощността с бившата 156 2.0 ТС. До преди да я купя не бях карал кола с мощност над 100 коня и нямах база за сравнение. Отидох да и сложа аларма и я оставих на алармаджията, като му казах да прегледа за евентуални неизправности (а пича си разбира, препоръчан ми бе). Отивам да я взема, а майстора ми вика "това не са 155 коня". И с право - кара един Rover 620i, за който твърди че е 150 коня, даде ми да го изръчкам и щях да припадна. В сравнение с 156-цата Rover-а беше като изтребител, сравнявайки двете коли си направих извода, че 156-цата е не повече от 100 коня. Оттам проверка на дебитомер, ламбда-сонда, бобини, кабели, температурни датчици, зацепване на ангренаж, датчиците на разпределителен и колянов вал, налягане на бензиновата помпа, проверка на инжекторите и какво ли още не - всичко е 6, но мощност няма. Така се случи, че и блокира мотора, щото карах със спукан картер около 300 метра. Купих още една 156 2.0 ТС, защото ми бяха останали много части и като я изръчках в автокъщата разбрах какво са 155 коня . Пропуснах да спомена, че новата 156 като я закачиха към един лаптоп, установиха че е "пипано" в ECU-то. Оттам това ме накара да се замисля дали на предишната 156 не се е обозил Уиндоуса на компютъра. Колега Hardinal, закарай я да и проверят ECU-то и дали не е пипано нещо.
                            мапната е кво да стане повече ..
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #15
                              Ей сега се върнах от диагностика и диагнозата е следната: Един от потенциометрите на дроселната клапа не дава сигнал и от там ECU-то лимитира подаването на газ до 35%. Сега с баща ми почваме кабел по кабел, пин по пин да тестваме връзките към клапата. Ще е малко занимавка да видиме къде се губи сигнала, но по-добре от това да избързам и да купя нов дросел, пък и по евтино

                              Comment

                              Working...
                              X